ToulouseTrain boarding bridgeKadar pendedahan udara

masa pelepasan:2024-01-15 11:29:32 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:242

Petua teras:Toulouse,Jembatan penerbangan ton segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan pembuatan semasa keseluruhan proses pe

Jembatan penerbangan ton segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan pembuatan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

ToulouseSistem hidraulik mengadopsi produk markah kualiti tinggi yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal.

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

GueinAlasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik,ToulouseVehicle mounted boarding bridge, tekan butang naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.


ToulouseTrain boarding bridgeKadar pendedahan udara



Apa masalah yang perlu diperhatikan bila menggunakan jambatan boarding? Contohnya, jambatan naik bimbit biasanya digunakan di luar, dan selepas digunakan, mereka juga ditempatkan di luar. Mereka sering terkena angin, hujan, dan cahaya matahari, yang mengurangkan jangka hidup jambatan naik. Oleh itu pemeliharaan jambatan naik sangat penting. Apabila hujan, tutup jembatan naik dengan pakaian hujan untuk mencegah kering dan penuaan.

Bagi jambatan pemandu hidraulik bergerak, semua orang patut biasa dengannya, seperti yang kita boleh lihat sekarang dalam banyak kali. Bagaimanapun, jika anda mahu belajar lebih mengenai jembatan naik hidraulik bimbit, saya boleh berkongsi beberapa kandungan dengan anda. Berikut adalah pengetahuan lingkungan kerja jambatan naik hidraulik bergerak.

Tujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan pengendalian sekunder manual,ToulouseJenis tetap hidraulik paksi yang diletak, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.

Jumlah jaminan kualitiPerrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.

Jembatan penerbangan hidraulik tidak hanya mengurangkan intensiti kerja tetapi juga menggandakan efisiensi operasi memuatkan dan memuatkan, dan mencapai keuntungan ekonomi yang signifikan. Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang mempercepat kelajuan logistik, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.


ToulouseTrain boarding bridgeKadar pendedahan udara



Seperti yang diketahui, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, stabil yang kuat, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.

Kualiti tinggi dan harga rendahJembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

Peralatan khas yang boleh memindahkan laman muatan dan membuang kapanpun untuk mencapai muatan dan membuang cepat barang. Aplikasi jambatan naik bimbit membolehkan perusahaan mengurangi jumlah besar kerja, terus meningkatkan efisiensi kerja, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar. Dengan menggunakan garpu untuk menarik atau mendorong, jambatan muatan hidraulik bergerak boleh dipindahkan ke posisi kerja, dan garpu boleh bebas naik jambatan dan perjalanan antara trak dan tanah mencapai muatan dan muatan dengan cepat dan selamat. Apabila pengguna meninggalkan kilang, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. However, due to the different applications of the boarding bridge compared to other unloading platform devices, the service life of the boarding bridge has been shortened. Jadi ia juga penting untuk melakukan kerja yang baik dalam penyelamatan kemudian jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional mempunyai ujian ketat dan jaminan kualiti. Aktiviti promosi sedang berlangsung, frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan sering

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.


Hak cipta dan notis:
1. ToulouseTrain boarding bridgeKadar pendedahan udara yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ToulouseTrain boarding bridgeKadar pendedahan udara, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ToulouseTrain boarding bridgeKadar pendedahan udara adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ToulouseTrain boarding bridgeKadar pendedahan udara mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Toulousemengesyorkanberita
ToulouseBerita terkini